Find de rigtige rum og rammer for din næste firmafest og event

Find de rigtige rum og rammer for din næste firmafest og event

10
jun
2024
Steen Uno
Firmafesten har nået nye højder - firmaets traditionelle medarbejderfest er for længst vokset ud af virksomhedens daglige kantine og kræver i dag ekstraordinære oplevelser med event-indslag, kulørte rammer og spektakulære party set-ups.
10
jun
2024
Steen Uno


 

 

 

 
Corona-kriseårene lagde en naturlig dæmper på firmafestens rækkevidde og muligheder, men i tiden efter pandemien har virksomhedernes festlige sammenkomster, arrangementer og events for medarbejdere nået nye højder.

Oplevelser er i dag vigtigste nøgleord, når virksomheder trommer deres ansatte sammen til begivenheder og festivitas - ekstraordinære oplevelser, som i dag ofte har det med at eskalere til eventmæssige formater og set-ups.  

Medarbejdere har omvendt vænnet sig til at forvente sig mere af firmaets arrangement end blot tør virksomhedsinfo og cheftaler. De ønsker at føle sig underholdt og mættet af overraskelser, events, oplevelser ud over det sædvanlige.

Således har eventindustrien både herhjemme og globalt gyldne tider med omsætningsvækst og stigende efterspørgsel på event management-tjenester, endnu flere arrangementer samt udvidede firmabudgetter til konferencer, møder og oplevelsesmættede begivenheder.
 

Selskabslokaler.dk

"Dagens firmafest eller event spænder fra alt mellem traditionel konference over teambuildings til underholdning, Efter covid-tidens virtuelle interaktioner afkræves firmaerne i dag at samle deres medarbejdere til ekstraordinære netværks-events, arrangementer og oplevelser," siger Nicklas Havemose-Poulsen.

Han står til daglig i spidsen for webportalen Selskabslokaler.dk, som netop har relanceret sit site med nyt layout og nye features for sine nu 900 udbydere og over 40.000 månedlige besøgende. 


  



Medarbejdere har vænnet sig til at forvente sig mere af firmaets arrangementer end
blot tør virksomhedsinfo og cheftaler. De vil underholdes og overraskes med events
og oplevelser ud over det sædvanlige.
                             Fotos: Schiller Selskabslokaler



"Vores ny design har på kort tid gjort os i stand til at øge vores konverteringer med 50%. og vi kan nu glæde os over at have Danmarks største udvalg af selskabsloker til alle formål," tilføjer Nicklas Havemose-Poulsen.

Magasinet NINEtoFIVE præsenterer her et udvalg af spændende eksempler på attraktive venues til events og firmafester m.v., som netop nu kan findes på Selskabslokaler.dk:  ●

 

 

 

The Plant, Raffinaderivej 22, 2300 København S

Den gamle fabrik er omdannet til et råt, eksklusivt event venue bestående af neutrale og fleksible rammer. The Plant præsenterer den ideelle platform til design af et skræddersyet univers. Med lys, lyd og unik rumdeling kan vores main venue på mere end 1000 m² danne ramme for enestående oplevelser.   

● Kapacitet: 150-1.200 gæster

Forespørg på pris

 

 

 

Docken Venue, Færgehavnsvej 35, 2150 Nordhavn

Docken Venues smukke omgivelser danner de perfekte rammer for ethvert arrangement, alle former for fester, konferencer, fødselsdage og workshops med udsigt over Øresund og fleksible, rå omgivelser. Vi tilbyder full-service pakkeløsninger til fester eller bistår gerne i dele af koordineringen. 

● Kapacitet: 50-1.200 gæster, egen forplejning tilladt

Forespørg på pris 

 

 

 

Restaurant Charlottenlund Fort, Strandvejen 150, 2920 Charlottenlund

Lidt nord for København finder du restaurant Charlottenlund Fort Med 180° udsigt over Øresund. Med hyggelige lokaler og havudsigt, er rammerne sat for en dejlig aften. Begge vores lokaler har egen tilhørende terrasse, hvor man kan nyde velkomstdrink eller kaffen hvis vejret egner sig.

● Kapacitet: 30-184 gæster

Forespørg på pris

 

 

 

Galopbanen, Klampenborgvej, 2930 Klampenborg

Klampenborg Galopbane ligger lige ud til Dyrehaven og byder på unikke rammer i form af 4 venues på samme adresse, der kan bruges hver for sig eller samlet til store arrangementer. Vi har masser af plads i vores smukke lokaler, og kobler man de grønne områder til er mulighederne næsten uendelige.

● Kapacitet: 10-3.000 gæster

Forespørg på pris

 

 

 

Ledreborg Gods, Ledreborg Allé 2, 4320 Lejre

For enden af Nordeuropas længste lindetræsallé ligger Ledreborg Gods smukt i skoven i Sjællands første Nationalpark, Skjoldungernes Land. Ledreborg ér en unik event-setting med en række særegne lokaler - oplagt for dem, som ønsker at gøre det anderledes næste gang de skal afholde en unik event.

● Kapacitet: 20-450 gæster

Forespørg på pris 

 

 

 

Comwell Klarskovgaard, Korsør Lystskov 30, 4220 Korsør

Smukt beliggende ned til Storebælt tilbyder vi faciliteter til møder, konferencer og selskaber af en hver art - også til kæmpeevents med mere end 2.000 deltagere. Vores køkken har fokus på lokale økologiske råvarer - hjemmelavet mad helt fra bunden. Vi hjælper dig gerne med inspiration til borddækning, menu m.v..

● Kapacitet: 30-2.000 gæster

Forespørg på pris 

 

 

 

Skrøbelev Gods, Skrøbelev Hedevej 4, 5900 Rudkøbing

Fra det øjeblik du ankommer, vil du begynde at fornemme den trygge og aristokratiske atmosfære - de gamle og flotte bygninger, det frodige grønne græs med de stolte farverige påfugle, rindende vand fra springvandet og voldgraven. Du kan leje riddersalen eller den rustikke lade med de flotte glødepærer.

● Kapacitet: Op til 250 gæster

Forespørg på pris

 

 

 

Hvedholm Slot, Hvedholm Slot 1, 5600 Faaborg

Slottet ved Fåborg på Sydfyn indeholder selskabslokaler, restaurant og hotelværelser, tre forskellige festsale, hver med stuer til velkomst, middag, dans og med bløde stole til kaffen. Forhør om pakker til bryllup, barnedåb, konfirmation eller mød vores festplanlægger og få skræddersyet din festlige begivenhed.

● Kapacitet: 10-300 gæster, egen forplejning tilladt

Forespørg på pris

 

 

 

Store Restrup Herregaard, Restrup Kærvej 10, 9240 Nibe

Herregården opført i 1723 af greve Levetzau ligger i park, indeholder selskabslokaler, restaurant og hotelværelser. Seks forskellige festsale, hver med stuer til velkomst, middag, dans og med bløde stole til kaffen. Forhør om pakker til bryllup, barnedåb, konfirmation eller få skræddersyet festen.

● Kapacitet: 10-300 gæster, egen forplejning tilladt

Forespørg på pris

 

 

 

Gubsø Garage, Gubsøbakken 5, 8600 Silkeborg

Nyt konference-, event- og oplevelsescenter i Søhøjlandet. Kom og oplev en spektakulær samling af klassiske biler eller hold møde, konference, messe, bryllup eller andre arrangementer, der kræver ekstraordinære rammer i vores eksklusive konference- og selskabsfaciliteter. 

● Kapacitet: 8-500 gæster

Forespørg på pris

 

 

 

Koldinghus, Koldinghus 1, 6000 Kolding

Koldinghus kan med sine mange historiske rum være med til at skabe en unik ramme for netop jeres arrangement - det være sig bryllupper, festmiddage, koncerter, konferencer, receptioner og produktpræsentationer. Vi kan tilbyde mange spændende aktiviteter for grupper.

● Kapacitet: Op til 190 gæster

Forespørg på pris

 

 

 

Gram Slotskro, Slotsvej 52, 6510 Gram

Vi tilbyder at arrengere jeres bryllup, sølvbryllup, fødselsdag eller bare en god familiefest på Gram Slotskro. Brudesuiten er gratis ved et bryllupsarrangement. Kontakt os, så vi sammen kan finde den rigtige sammensætning og de helt rigtige omgivelser til jeres fest.

● Kapacitet: 25-250 gæster

Forespørg på pris

 

Læs mere her:
Selskabslokaler.dk: Danmarks største udvalg af festlokaler
Cvent.com/en/blog: 10 event industry trends you must know in 2024
Bizzabo.com/blog: 21 must-read event manager and planning industry blogs
Skift.com/meetings: Meetings and events industry news

 

 

 

 

 

 



Søg erhvervslokalerOpret søgeagent
Vores medlemskab
  • Lokalebasen medlemskab logo
  • Lokalebasen medlemskab logo